You are currently viewing 4 דרכים להכין את הפרגולה שלך לחורף

4 דרכים להכין את הפרגולה שלך לחורף

  • מחבר:
  • פורסם:26/02/2023
  • קטגוריה:blog

בדרך כלל זה רעיון חכם לנקות היטב את הפרגולה שלך לפני שהחורף נכנס. יש לרסס כל לכלוך שהצטבר עם הזמן.

 

אם לפרגולה יש רצפה מובנית, חיוני במיוחד לבצע זאת שם. שלג יכול להגביל את הפריטים האלה מתחתיו ולגרום לריקבון להתפתח לפני שהוא נמס, וזו הסיבה. זו הסיבה שפרגולות עץ נרקבות, מה שיכול לזרז את תהליך ההתכה של פרגולות מתכת.

 

חשבו על אורחים ליהנות מארוחה בחוץ בזמן שהשלג יורד לאט מאחוריהם מתחת לפרגולה נפלאה בכל מזג אוויר.

 

הישיבה בחוץ אינה מוגבלת לימים נעימים ומוארים. צפו בכמה טיפים המצאתיים לחורף פרגולה חסכונית ואלגנטית.

4 דרכים להכין את הפרגולה שלך לחורף

הגבירו את החום

הקור העז הוא הסיבה העיקרית לכך שאנשים אינם משתמשים בפרגולה במהלך החורף. כדי להבטיח מספיק חום להירגע בשעות אחר הצהריים או בלילות הקרים, יש אנשים שבונים קמינים חיצוניים בתוך הפרגולה. אם התקנת קמין נראית כאילו יש הרבה עבודה, אתה יכול לבחור להתקין תנורי חימום עצמאיים בכל אחד מארבעת העמדות של הפרגולה או תנורי מרפסת תלויים למטה.

 

הגג הוא הכל

שנה לחלוטין את התחושה והמראה של פרגולה לסעודה, אירוח חברים בגינה או מנוחה עם גג נפתח בלבד. באמצעות גג נשלף, ניתן לשלוט בכמות האוויר והאור העוברים דרכו או למנוע גשם בפרגולה.

 

פרגולה לחורף עם גג רפפה יכולה להוסיף משיכה ויזואלית לבית. אתה יכול אפילו לקשור את הפרגולה לבית סמוך להגנה נוספת על מזג האוויר. גגות פרגולה מגיעים במגוון חומרים, כולל עץ ומתכת, וניתן לסגור אותם באמצעות זכוכית ולוגיה.

 

ניתן לחשוב מחדש על אוכל בחוץ עם פרגולה שעברה חורף ומרוהטת בתנור חימום, תקרה עם רפפה ומקומות ישיבה בשפע.

 

השתמש בכיסויי מגן

התקנת מתחם מסוגנן ובטוח נדרשת אם ברצונכם לבלות בחוץ מתחת לפרגולה חשמלית בחורף. מתחם קבוע יכול לסגור באלגנטיות מסעדות עם מקומות ישיבה במרפסת או דק עם פרגולה מקסימה. התקנת כיסוי פרגולה בחלק העליון, בצדדים או בכניסה שומרת על חיי החוץ מרגשים יותר.

 

השתפר עם אלמנטים עמידים בפני מזג אוויר כאשר אתה רוצה להירגע בחוץ במהלך החורף

תזדקק לתצורה של כל השנה אם תרצה לעשות חורף לפטיו. רכיבים שיכולים לעמוד בפני רוח, משקעים ושלג ומספקים ניקוז אמין הם חלק מעיצוב פרגולה מושכל. עם גג כל כך חזק ועמיד בפני מזג אוויר, פרגולה יכולה להשיג הגנה טובה יותר על מזג האוויר ושימור חום.

 

פרגולות הן קונסטרוקציות אלגנטיות ועמידות כאחד. נסה להוסיף חיפויי גג או גג פח משופע לפטיו כדי להפוך אותו לחורף על ידי מתן אפשרות לשלג ולגשם לברוח. פרגולה עם גג קנבס, מתכת או פולימר מצופה כזה, כמו גם כיסוי עמיד בפני מזג אוויר, יעילה מאוד בהרחקת שלג, משקעים וקור.

 

מסקנה: חורף פרגולה

סמוך על מומחים עם ניסיון טוב אם אתה צריך פרגולה חיצונית לבית שלך שעשויה לעבור חורף בקלות עם תוספות יקרות ואופנתיות. עם הפרגולה הבאה שלכם, צרו קשר עם מתקיני הפרגולות הקרובים אליכם ובדקו את המגוון המרשים של אפשרויות חוץ כולל סוככים למפרסת.