You are currently viewing המדריך של כל זוג למשחקים למבוגרים

המדריך של כל זוג למשחקים למבוגרים

  • מחבר:
  • פורסם:15/03/2023
  • קטגוריה:blog

אם אתם מחפשים את צעצועי המין הטובים ביותר לזוגות עבור אותו משחק מבוגרים אינטימי שתכננתם ללילה מיוחד, תופצצו במאות מוצרים שונים שיטענו לתבל את חיי המין שלכם.

 

שוק צעצועי המין מציע לך מגוון רחב של אפשרויות שונות שאתה יכול ליהנות מהם, כולל ויברטורים של ארנבים, אביזרים, שקעים ודילדו, כמו גם יצירת אהבה הארדקור מאוד.

למה להשתמש באביזרי מין?

למרות שזה לא נדיר שרוב האנשים חושבים שהם יכולים לספק סיפוק בקלות ללא צורך ב'עזרה' נוספת, הגיע הזמן שנתחיל להכיר בעובדה שצעצועי מין הם הרבה יותר מזה. שילוב צעצועי מין במערכת היחסים שלכם היא דרך כל כך נהדרת לחמם את העניינים בדרגה, במיוחד אם אתם ביחד כמה שנים ואתם חוששים שהדברים יהיו קצת מיושנים. עם זאת, זה לא אומר שחסר משהו או שמשהו לא בסדר במערכת היחסים שלכם. למעשה, השימוש באביזרי מין הוא רמה חדשה לגמרי שבטוח תקרב אתכם אחד לשני ותחזק את מערכת היחסים שלכם הרבה יותר.

הכנסת צעצועי מין למערכת היחסים שלך

עצם הכרת היתרונות של שימוש באביזרי מין אינה מספיקה כדי שתוכל לפתוח את הנושא בקלות בפני בן הזוג. אם אי פעם חשבת על שימוש באביזרי מין, זכור ששיחה כנה היא חשובה מאוד כמו בכל היבט של מערכת היחסים שלך. הקפד לכסות את התחומים החיוניים, כמו מה שניכם אוהבים או לא אוהבים, מה אתם סקרנים בנפרד ומה באמת מדליק את שניכם. דיבור על נושאים כאלה לא רק יאפשר לכם להבין את רצונותיו של זה, אלא גם יגביר את החשק המיני שלכם.

 

למרות שאנו מבינים שהעלאת הנושא של צעצועי מין יכול להיות די מרתיע, הזכירו לעצמכם ולבן הזוג שזה כבר לא נושא טאבו. תשכח מלהעלות אזכורים נבוכים ולקוות שבן זוגך יבין זאת. תהיה ישיר, תגיע לנקודה. שקול לשבת ולנהל שיחה כנה בזמן מתאים.

איך לקנות צעצועי מין?

למד על האפשרויות שלך

בעוד שיש מגוון רחב של צעצועי מין שונים הזמינים בשוק כיום, הנה כמה מהאפשרויות הנפוצות ביותר למתחילים:

 

דילדו – אחד מהצעצועים הקלאסיים המועדפים על נשים וגברים כאחד, דילדו הוא בחירה מצוינת אם אתה באמת מחפש חדירה. הם מגיעים במגוון רחב של צורות, אורכים ורוחב, הכל לפי טעמכם.

ויברטורים- בין אם אתה הולך סולו או במשחק זוגי, ויברטורים צריכים להיות צעצוע המין המועדף עליך. הצורות, הגדלים והסוגים השונים של הממריצים מציעים לך מבחר רחב בהתאם למצב הרוח שלך ולכל תחושה שאתה מחפש באותו רגע.

קבע את החומרים

התחשבות בחומרים עבור צעצועי המין לבחירתכם היא חיונית מכיוון שהיא משפיעה על האופן שבו תשתמשו בהם וכיצד תטפלו בהם גם כן. לכו עם סיליקון, TPE או TPR אם אתם רוצים משהו רך וגמיש או פלסטיק וזכוכית אם אתם רוצים משהו מוצק יותר.

דע את גודל הצעצועים שלך

לפני רכישת כל סוג של צעצוע מין, זכור שאף אחד לא רוצה משהו גדול מדי או קטן מדי בשביל הכיף. אחרי הכל, הגודל באמת קובע כשזה מגיע לצעצועי מין.