You are currently viewing דרכים לחסוך כסף במהלך COVID-19

דרכים לחסוך כסף במהלך COVID-19

  • מחבר:
  • פורסם:04/10/2022
  • קטגוריה:blog

היו לנו הרבה כישלונות בעבר, אבל אין כמו המצב שהביא בעקבות COVID-19. אנשים מחוסרי עבודה וצריכים לעבוד וללמוד מהבית. תעשיות וחברות שלמות שנחשבו לא חיוניות נסגרו במשך חודשים.

 

מיליוני אנשים תוהים מתי הדברים יחזרו לקדמותם. מלבד שינוי שגרת היום שלנו, גם הכספים שלנו הושפעו. כאשר עסקים רושמים הפסדים עצומים, האבטלה מטפסת, ושוק המניות ממשיך לרדת, עלינו להשתמש בדרכים חכמות יותר לנהל את הכסף שעדיין יש לנו. אם אתה אחד מהגיבורים הרבים שמאחורי המאבק נגד COVID-19, בדוק משאבים מקוונים לקבלת הנחות מיוחדות לשירותי בריאות ומגיבים מהשורה הראשונה.

 

אולי אתה לא מרוויח כסף או הרבה כסף כמו שהיית עושה כרגע, אבל מה שאתה יכול לעשות זה לחסוך. תיארנו חמש דרכים לחסוך כסף שכל אחד יכול להשתמש בהם, החל מהיום.

עדכן או שנה את פוליסת הביטוח ותוכניות הסלולר שלך.

אף אחד לא יכול להתווכח על החשיבות של ביטוח ותוכנית סלולר. עם זאת, השאלה היא האם אתה משלם על חבילה מעבר לצרכים שלך. הסגר הוריד את הנסיעה היומית למינימום המינימלי ביותר. רוב האנשים – פרט אולי לעובדים בחזית – כבר לא צריכים לנסוע לעבודה, להוריד את ילדיהם בבית הספר, ללכת לקניות, לנסוע מחוץ למדינה וכו'.

 

באופן כללי, אנשים נוהגים הרבה פחות, אז זה הגיוני להתקשר או לשלוח דוא"ל לספק הביטוח שלך על כך. אתה יכול לנהל משא ומתן מחדש על פוליסת ביטוח הרכב שלך (לקבל הנחה או להירשם לחבילת ביטוח נמוכה יותר) או לעבור לספק אחר שיכול להציע פתרון חסכוני יותר.

 

תרחיש זה חל על כל הכיסויים שלך – בית, חיים, בריאות וכו'. חפש הנחות או חלופות זולות יותר. אתה יכול להשתמש בכל כלי השוואת ביטוח מקוון בחינם כדי להקל על המחקר שלך.

 

אם אתה כרגע לא עובד או יוצא כל הזמן, אתה עלול לגלות שאתה לא צריך תוכנית נתונים גדולה כמו קודם. בדוק חלופות זולות יותר לתוכנית הנתונים שלך עם הספק שלך. אם אינך מוצא את מה שאתה מחפש, שקול גם עסקאות נתונים מספקים אחרים.

תפסיק להזמין אוכל. אמצו קניות פשוטות במכולת וארוחות תוצרת בית.

מסעדות, תלבושות מזון מהיר וברים אינם פתוחים כעת; רובם פועלים כיום אך ורק על פי מודל משלוחים. זה אומר שאם אתה מסוג האנשים שאוהבים לאכול בחוץ, כנראה שאתה מוציא המון כסף בהזמנת ארוחות עכשיו.

 

אולי אתה מוציא מעט או כלום על תחבורה עכשיו, אבל כל החיסכון הזה הולך לאוכל. כמובן, מזון הוא צורך חיוני, אבל זה גם יקר. הטייק אאוט כשלעצמו כבר יקר, וכאשר מביאים בחשבון את עלות המשלוח והטיפים, זה הרבה כסף.

 

זה הזמן הנכון להתחיל לבשל את הארוחות שלך. לך למכולת שלך וקנה את מה שאתה צריך לבשל. זה עוזר לתכנן לפחות שבוע בכל פעם. ערכו רשימה של מה שאתם צריכים והיצמדו אליה כשאתם יוצאים לקניות. שמור על ארוחות פשוטות, מכיוון שהכנת ארוחות מורכבות יותר תדרוש בדרך כלל יותר תבלינים, משפרי טעם – יותר כסף. כמו כן, קנה חכם על ידי היצמדות לתבלינים רב שימושיים, רוטב סויה, שמן זית, מלח וכו'. אלה יכולים לעבוד עבור ארוחות שונות, כך שאינך צריך להתנסות עם פריטים אחרים שאינם חיוניים.

צאו לחפש קופונים.

קופונים מצילים חיים וארנקים במשך זמן רב יותר מאשר אנשים מסוימים היו בחיים. הם התפתחו, אבל המטרה שלהם נשארה זהה – לעזור לאנשים לחסוך בהוצאות.

 

אפשר לטעון שלא היה זמן טוב יותר מהמצב של היום להשתמש בקופונים עבור כל ההוצאות הכשירות שלך. יש הרבה אפליקציות קופונים, הרחבות ופתרונות מקוונים, שעוזרים לתת לך עסקאות טובות יותר בכל מקום שבו אתה קונה באינטרנט.

 

השימוש בקופונים משתרע מעבר לקניות. חברות רבות מציעות קופונים והנחות ללקוחותיהן כך שהם עדיין יכולים להרשות לעצמם את השירותים שלהם. 

 

מצא את החברות שבהן אתה משתמש לעתים קרובות כמו KSP ושאל אם יש להן קופונים זמינים. אתה מוזמן לבדוק עסקים אחרים שיציעו לך הנחות או קופונים. שימוש בקופונים יכול לקרות גם בחנויות לבנים. ישנן אפשרויות לעצירה ולקנות קופונים דיגיטליים וסוגי קופונים שונים לעסקים פיזיים. כך או כך, קופונים הם אחד הטיפים הטובים ביותר לחיסכון בכסף.